søndag 29. november 2009

Då kan eg med glede konstantere at turen til Norge tidleg i november har bore frukter. Sensor har nemleg vore i godt humør og gitt meg karakteren B på eksamen i Produksjonsøkonomi. I og med at eg ikkje brukar å få så altfor mange av desse laudable karakterane, så vil eg gjerne kringkaste det her på bloggen. Ellers har eg brukt mykje av veka på å hente meg innatt i dei ulike faga, samt å sjå 71° nord på nettsidene til TVNorge.

Matinntaket denne veka har gått i 800 gram biffkjøt, granatepler og mange kvite Oreo-kjeks, samt den svært friterte middagen eg kjøper i studentkantina. Eg har også notert meg at det blir sendt fleire episoder av The Simpsons, Futurama og Family Guy på føremiddagar på søndagar. Og i og med at stort sett alt her nede vert dubba, så er det å sitte og humre til desse programma ein fin måte å lære spansk på.

Eit av faga mine her nede er eit spansk språkkurs med ca 15 andre utvekslingsstudentar frå heile Europa. På torsdag fekk alle vise fram heimstadane sine på storskjerm ved hjelp av Google Earth, som ei øving i praktisere spansk. Etter svært mange trange, forureina og relativt like byar i Italia, Frankrike, Polen og Belgia, vart det litt eksotisk å vise fram kalde Norge langt opp i nord. Eg søkte fram Bergen, og då kunne vi mellom anna sjå stillbilete frå Fløyen, Lille Lundgårsvann, NHH og Bryggen. Spesielt bilete frå toppen av Fløyen blei godt mottatt av forsamlinga. Eg var ikkje like heldig då eg prøvte å skrive inn adressa mi i Ørsta, for her var det svært dårlege og mørke bilete som dukka opp. Difor måtte eg etterkvart kaste inn handkledet då eg innsåg at eg ikkje klarte å lokalisere huset vårt. Samtidig gjekk det eit gufs gjennom tilskodarane då dei kunne sjå både snøv i gatene og på Vallahornet. Likevel trur eg publikum vart noko imponert av å sjå fjordosane og dei bratte fjella.

2 kommentarer:

Husdraumen/Anita sa...

Godt å høyre at du er i betre form igjen:)

Og gratulerer med B! Ikkje verst, og du som ikkje blei ferdig med oppgåva?! Imponerande:)

Klem frå mej og Mats

Anonym sa...

supert....flinke du:-)
gler oss til å treffe dej nor det nerma sej jul:-)
Her me oss e no d julehus:-)
Tante R