søndag 22. november 2009

Denne veka er eg ei heilt ny erfaring rikare. Eg har nemleg vore matforgifta, og frå mandag til torsdag låg eg rett ut. Sett i ettertid er det god livserfaring å sette på kontoen, men då det stod på som verst opplevde eg det svært meiningslaust. Sol og frisk luft på fredag gjorde svært godt. Det verste er at eg kun har forelesingar frå måndag til torsdag, både på dag og kveld, så eg har med andre ord godt glipp av ei heil skuleveke. Men i og med at det er lenge til eksamen føler eg ikkje det er noko grunn til å få noia.

Eg har spekulert i kva eg kan ha fått i meg. Det mest nærliggande må vere å anta at min faste søndagsburger på min faste restaurant kan ha noko av skulda. På denne plassen er det gratis trådlaust internett så eg brukar å henge der i helgene. Det eg konsumerte var ein hamburger med lite steikt bacon og eit speilegg med rennande plomme. Dette burde ikkje vere noko farleg, og eg bestiller denne menyen stort sett kvar søndag, men sjuk har eg i alle fall vore.

For å feite meg oppatt har eg ete biff til middag fredag, laurdag og søndag. Og når det kostar 8 euro for 400 gram biffkjøt på supermercadoen er det godt å vere norsk i Spania. I studentlivet til vanleg i Bergen blir det fort mykje mat av typen kylling og kjøttdeig, så eg trur ikkje det er dumt med ei økning i konsumet av biff. Ellers har eg fått augo opp for granatepler. Det heiter berre «Granada» på spansk og er ein slager her nede. Inni i eplet er det mange små raude og saftige «ripsbær» og eplet skal visst vere ei antioksidantbombe. Eg har ikkje observert frukta heime i Norge, men det er vell ikkje umogleg at den ligg i ein eller annan fruktdisk. Smakar gjer den i alle fall.

1 kommentar:

Husdraumen/Anita sa...

Godt å høre at du er betre. Granateple finn du i Noreg òg. Men kanskje ikkje på Kiwi...;)