søndag 10. januar 2010


Elva i Granada (tatt med det nye kameraet)



Ein liten tur ut i "kulda"



Elva er meir vassrik enn i haust, men eg vil tru det er mykje meir vatn om våren



Nabolaget mitt, liknar litt på Times Square i New York i grunnen


Norge, utanfor stovadøra, 90 cm snø

Igjen elva i Granada (tatt med mobiltelefon)


Utanfor inngangen til leilegheita. Ja, dette er i Spania


På daglegvarebutikken, brød frå Molde om ein skal oversette direkte

Då er eg tilbake i Spania og det snør her. Gradestokken har og gått ned til to lukne grader. Men det er jo mykje betre enn 18 minusgrader. Eg har fått konstruktiv kritikk med tanke på å bruke meir bilete på bloggen (fekk kamera i julegåve m.a.) og her kjem litt ymse bilete. Godt nytt år

4 kommentarer:

Husdraumen/Anita sa...

Kjekt med bilder og å høyre at du har komt vel nedatt.
Her har det skjedd fint lite sidan du reiste. Mats fekk sjokoladekake for første gong i går, den gjekk ned på høgkant;)

Anonym sa...

kjempe kjekt me bilde og litt kjekt at d e snø i spania me:-)
Kos dej siste tida der nede og ta mykje bilde...
tante R

Anonym sa...

Her går det seint med oppdateringa...du må lære av Anita:-))
Men det e vel slik nor en bor i eit land med siesta heile tida..
Tante R

Henning sa...

Her går det bevisst seint, som alt anna i Spania :) Og eg har på ingen måte tenkt å overgå Anita. Nytt innlegg kjem +- annakvar søndag