mandag 25. januar 2010


Framleis lite vatn i elva i Granada



Ei solklokke på 1013 m.o.h.



Eg og Besten ser på kveldsnytt i bobilen



Dagens middag, pytt i panne



Ei tvilsam parkering midt i byen


Dette får ein om ein bestiller ein kopp kaffi


Vestibylen på skulen



Utanfor Økonomisk fakultet nyttar mange høvet til å sole seg



Økonometri. Forstår du? Eg gjer ikkje, førebels



Legg merke til forelesaren som av ukjente grunnar brukar ein legefrakk


Utsikt frå rommet mitt/verandaen vår. Trist, men sant



Mannen i kvit bak disken, delvis skjult, er den tidlegare omtalte "brusmaskina"



Legg merke til tavla på busshaldeplassen. Der står nemleg antall minutt til neste buss kjem. Kanskje noko for Tide i Bergen


Fotobevis av prisen på maten



Dagens lunsj



Studentkantina



Ved kassa



Studentar på forelesing



9 kommentarer:

Husdraumen/Anita sa...

Kjekt med masse bilde:)
Og fine kommentara!

Anonym sa...

Trude:
Veldi kjekt å sjå bilde ;)
Ser du lære om Omega i Økonomitri, de gjer ej også i statistikk! Men, resten sjønte ej ikkje ;p
Du kjem til å like dej i Oslo, for der he dei sann at de vise kor lenge de e til neste trikk kjeme ;)
Kjekt å sjå korleis du he de på skulen! Men de ser litt skummelt ut, sida der ikkje e nåken norska ;p

Anonym sa...

Flott med bilde og komentara.
Vakje noko vidare flott utsikt du hadde frå romet ditt :-)
Måtte no le litt ta dinna parkeringa til han som gjer som han vil:-)))
Kjekt at du og besten kosa dokke litt ilag..
Ser ut til å vere en flott skule du går på.
Skal du flytte til oslo???
Klem
Tante R

Henning sa...

Nei, eg skal ikkje flytte til Oslo. Bakgrunnen er at Trude snakka om at ho ville flytte til Bergen, og i samband med dette sa eg at det ikkje er sikkert at eg blir i Bergen til evig tid, m.a. er det svaert vanleg aa faa jobb austafor for studentar paa min skule. Dette tolka ho som at eg SKAL flytte til Oslo UMIDDELBART. Eg tek altsaa sterk avstand fraa dette

Elles, fint ver og eg nyttar daa hove til aa gjere same type registering som Pappa gjer paa hytta: Sol ned, 18:32

Noko liv paa Valderoya?

Anonym sa...

Nei her e ikkje noko liv:-) Stilt og rolig og venta på våren...leide av å ikkje komme mej ut i naturen då det er so mykje snø her...Måtte no verte et uvanleg snørik vinter her ute no nor eg ikkje er kompetent til å nyte den...ikkje ski og ikkje gå tur...men men livet går no framover:-)
Ha det fint vidare...nerma sej slutten der nede vel?
Tante R

Anonym sa...

Trude:
Vil berre påpeike at ej ikkje tolka de sann! I kommentaren min meinte ej at du kjem til å like dej i Oslo, OM du en gong bestemme dej for at du skal bu der ;)

Henning sa...

Tante Randi: Neste aar er du kompetent :) Og ja, 20. feb har eg flybillett fraa Malaga til Bergen. Rekk akkurat Balljdagen, men relativt kjipt aa reise fraa sola og varmen.

Trude: Flott paapeiking, daa er vi einige. "Korrekt informasjon bidrar til trygghet" (Sitat fraa politiet.no)

Husdraumen/Anita sa...

Neida, du har ikkje kjøpt katta i sekken. Trur eg...det må nemleg vere eit CE merke inni solbrilla. Det er det viktigaset. Katergori 1-4 seier berre noko om mørkheitsgrada på glasa, altså kor mykje lys dei slepp inn til auget. Katergori 4 er godkjent for bruk på isbre og den mørkaste etter det eg hugsar. Men det er aldri å anbefale å sjå rett på sola...uansett brillene, dermed korrekt anbefaling. Dermed må du endre planane om du hadde tenkt å gå og kike på sola heile dagen;D

Henning sa...

Det er CE, staar iallefall det paa bruksanvisninga. Daa kan eg konkludere med at eg har gjort eit godt kjop. Eg maa endre planar :)