søndag 7. februar 2010


Franske Créps (pannekaker). Karamellsaus er ein viktig faktor i denne retten



Tilskodarar frå Mexico og Frankrike observerar korleis denne retten skal lagast


Eit ledd i dette er å vende pannekakene undervegs



Reklame for helsesjokolade



Den irske fotballpuben Hannigan


Og kveldens hovudaktivitet: Eit svært heftig og spanande oppgjer i fransk andredivisjon



Fire representantar frå Frankrike og ein representant frå Norge



Her er heile kollektivet samla. F.v. Simón, underteikna og Romain



Skulebiblioteket



Skrivepulten på rommet mitt


Min faste søndagskafé med gratis Internett, og min gode venn Juan som også matforgifta meg i fjor


Mitt faste treningssenter med svømmebasseng og ymse. Det er litt mindre fancy på innsida



El Corte Inglés. Ei stor kjede i Spania med mykje butikkar


Fire millionar arbeidsledige (19,5 %) i Spania skreiv E24 i forrige veke. Men dette bilete fortel at det ikkje er heilt stopp



Kva gjer ein om det byrjar å brenne her?






7 kommentarer:

Husdraumen/Anita sa...

Det ser ut som du er flinkt til å bruke kameraet ditt. Litt kjipt å skulle reise frå Spania no når det endeleg går mot varmare tider?:)

Anonym sa...

kjekt at du oppdatera....og kjekt å sjå ken du bur ilag me...
ej me lure på ka dei gjer vist det brenn nor dei he gitter fram før alle åpninga...
dinna pannekaka såg go ut, men sikkert veldig søt?
Nyt den siste tida...
klem
Tante R

Anonym sa...

Lika svært godt at du praktisera den franske kulturen ;)
Å gler mej til at du skal lage créps når du kjem heim ;)
Fortsett me å ta masse bilde, kjekt å sjå!;)
- Klem frå minstesysta ;)

Anonym sa...

Eg med vil smake slike pannekake, så ta med karamellsaus :)
mamma

Henning sa...

Eg har ikkje laert meg aa lage Créps, eg berre passivt observerte hendiga og smakte paa resultatet i etterkant. Ja, dei var meget sote aa gode. Veldig godkjent.

Joda det er litt baade og aa reise her i fraa. Det er jo klimaet som er kjedeleg aa forlate. Ellers ser eg fram til eksamen og faglege aktivetar paa eit spraak eg forstaar.

No driv eg aa skal prove aa folge andre bloggarar, men det var vanskeleg. Faar ta meg eit kurs med eksperten ved eit seiare

Unknown sa...

Godt å sjå at du og Juan er gode venar, trass i at han "gløymte" å steike burgeren din før jul slik at du fekk matforgifting.

Når kjem du heim til Noreg?

Henning sa...

Var litt uheldig der godaste Juan. Men fort gjort aa gloyme, og saant kan skje den beste.

Har einvegsbillett Malaga - Bergen 20. feb