torsdag 18. februar 2010


Dagens lunsj; fisk, vatn, brød og ei lita bøtte med sjokolade. Prisen er framleis 4 euro, dog manglar eg fotobevis denne gangen



Slik flyttar ein i ein trang arabiskinspirert by



Verre er det ikkje



Engelske bøker og tidskrift på biblioteket blir godt mottatt, samt artige bilete av Obama






Dette blir nest siste innlegg på denne bloggen. I tillegg kan ein lett observere at eg no er i ferd med å gå tom for bilete av offentleg interesse. Det er ikkje til å stikke under ein stol at eg har endra karakter på denne bloggen sidan jul og utelukkande publisert bilete med ei kort tekst, i motsetning til den tekstorienterte stilen som eg hadde tidlegare. Bakgrunnen for dette er det tidlegare nemnte fotoapparatet eg fekk i julegåve, samt at det har vore eksamenstid her nede. Eg er no ferdig med 4 eksamenar, eg hadde ein før jul, og har forhåpentlegvis sanka inn 30 studiepoeng. Det neste som står på plakaten er eksamensfest, rydding, pakking og vasking før eg set nasa mot gamlelandet.
Neste innlegg blir ein obligatorisk rapport som eg må skrive om opphaldet her nede og levere til Internasjonalt kontor. I den blir det mykje tekst og faglege synspunkt, så det for vere for spesielt interesserte

1 kommentar:

Anonym sa...

sjåast til ball på onsdag :)
mamma
ps, husk karamellsausen til pannekakene